De week van een zzp directie-chauffeur zonder eigen auto
Maandag morgen 5:30 de wekker gaat en ik ga me klaar maken om weer een mooie dag als zzp’er te gaan maken. Ik ben een zzp’er directiechauffeur zonder directie auto en de klanten huren mij dus in om met hun auto naar de afspraken te gaan.
Ik kijk naar buiten en zie dat het gevroren heeft en zal me dus wat warmer moet aankleden.
En dan het vaste ritueel zoals wassen, aankleden, de hond uitlaten, zorgen dat mijn brood als ontbijt en als lunch klaar gemaakt worden. Ook zorg ik er voor genoeg drinken en eventuele ander versnapering bij me te hebben, voor het geval dat het uitloopt, of een collega iets vergeten is. Ook controleer of ik mijn zonnebril, telefoonhouders(meerdere voor verschillende oppervlakken) en verschillende soorten telefoonlaadkabels bij me heb.
Vandaag dus koud en de auto is bevroren dus dat word krabben en ook kijken of de flesjes water, die in de achterbak voor de klanten heb staan niet bevroren zijn.
De klant van vandaag is iemand die ik vaker rij en heb in de BMW app zijn auto ook staan. Ik kijk waar zijn auto staat en hoe de toestand is van de accu en of ik eerder moet komen om de auto op te laden voor we vertrekken.
Hierna open ik google maps en voer zijn adres in zodat ik kan kijken of er onverwachte problemen op de weg naar de klant toe zijn. Op dit moment 2 uur voor vertrek nog niets aan de hand en alles is nog groen.
Een halfuur voor aankomst zet ik in de app alvast de verwarming in de auto van de klant aan, zodat ik straks niet hoef te krabben en de auto al lekker warm is.
Als ik bij de auto aankom is hij ontdooit en al warm, voordat ik de sleutel ga ophalen leg ik alvast mijn jas en rugzak in de auto(ik kan ook met de app de auto openen) zet een flesje water neer en kijk of er nog pepermunt op zijn plaats ligt. Hierna bel ik aan en krijg de sleutel, hiermee kan ik de auto starten en keren en klaarzetten om weg te rijden. Ik ga in de auto naar mijn eigen profiel en alles zet zich in de juiste stand, ik stel zowel op mijn telefoon als de auto de navigatie in en open mijn flitsmeister (niet alleen voor snelheid maar vnl voor aankondiging van problemen, zoals files en/of andere problemen.
De klant stapt precies op tijd in en even voor we op de snelweg zijn een krot praatje over hoe het weekend was en daarna kwamen de eerste telefoontjes al binnen.
Daarna op rustig, maar toch doorrijdend, naar de afspraak en een uurtje later zet ik meneer voor de deur van kantoor af. Ik wacht even totdat hij binnen is en ik rij daarna rustig naar de parkeer garage en zet de auto achteruit in het parkeervak en sluit de auto aan op de lader.
Ik ga zelf het kantoor binnen en zoek een rustig plekje op ,voor mij en mijn laptop, die ik ook altijd bij mij heb, om me alvast weer voor te bereiden op een volgende rit. Dit doe ik lekker met een bakje thee en mijn brood.
Ik ga nadat alles op is weer terug naar de auto, om naar de wasstraat te rijden. Vandaag word hij gewassen en uiteraard ook het interieur gedaan.
Daarna rustig weer terug naar kantoor, in de tussentijd te horen gekregen dat we eerder vertrekken als in de planning stond, wat betekend dat ik vanavond lekker met mijn vrouw samen kan eten, iets dat niet elke dag gebeurd.
Ik zet de auto weer terug aan de laadpaal, zodat hij vanavond weer vol is en ik dan geen plekje hoef te zoeken bij de klant thuis.
Ik zorg ervoor ongeveer 15 min voor de afgesproken tijd weer voor de deur te staan, want mocht hij toch iets eerder komen dan kan hij instappen en kunnen we wegrijden.
Op de terug weg geen files dus zijn we lekker rustig terug gereden en heb de klant weer netjes thuis afgezet, heb hem gelijk de sleutel gegeven en ik zal daarna mijn spullen weer uit de auto halen en de auto met de app afsluiten.
Daarna in mijn koude auto gestapt en naar huis gegaan.
Zo hebben jullie een inkijkje gehad in een dag van een directiechauffeur zonder eigen auto.
het voordeel hiervan is dat je in vele verschillende merken auto’s mag en kan rijden en zo heel veel afwisseling hebt.
En morgen gaan we weer naar een ander klant met een andere auto.
Dag twee: de dinsdag
De dinsdag was ook weer een mooie volle dag waarbij ik de start hetzelfde doe als de maandag, deze keer gaan we de andere kant op richting Rotterdam. Deze klant rij ik ook vaker en weet al waar ik op moet letten bij de route naar hem toe. Ook vandaag is het niet helemaal ijsvrij op de auto, maar deze klant heeft de auto alvast voor verwarmt zodat ik ook deze niet hoef te krabben.
Ik zet het flesje water alvast in de armsteun in de achterbank en zorg ervoor dat ik mijn stoel, spiegels goed staan. Daarna voer ik de bekende bestemming in op zowel mijn telefoon als in de auto navigatie (voor de zekerheid, want het eind adres is bekend voor me en kan ik zonder navigatie ook wel naar toe rijden, maar bij ongelukken of andere omstandigheden kan je aan de navigatie zien of dat je tijdens de rit misschien een andere route moet nemen. Zo ben je op alles voor bereidt
Het begin van de rit verloopt zoals altijd soepel maar op de snelweg word het toch steeds wat drukker en de snelheid gaat er langzaam maar zeker wat uit. Ik ga naar de meest linker baan en houdt ruim afstand tot mijn voorligger zodat ik normaal met alleen het gas loslaten rustig en relaxed kan rijden zonder al te veel te hoeven remmen. Mocht er weer eens een haastkikker tussen schieten dan hoef ik niet abrupt te remmen en blijft het comfort in de auto gewaarborgd.
Helaas zit er een droef toeter zo’n beetje op de trekhaak, als ik die zou hebben, en gaat het hem ondanks dat we nu zo’n 80 km per uur rijden, niet snel genoeg. De auto’s voor me gaan ook niet harder (file rijden) en het gat van ongeveer twee auto’s voor me houd ik meestal aan om abrupt remmen te voorkomen. Maar meneer gaat het niet snel genoeg en gaat op de claxon hangen, voor mij het teken om even een baan naar rechts te gaan en hem te laten passeren. Hij geeft een dot gas en moet bijna gelijk daarna vol in de ankers want de auto’s voor hem gaan niet harder.
Mijn klant kijk rustig op en geeft commentaar op hem welke ik hier niet zal herhalen en geeft met een kort woordje dat hij vind dat ik goed gehandeld heb.
Na een tijdje komen we op tijd op de bestemming aan en zet meneer voor de deur af. Ik parkeer de auto op het parkeer terrein en loop naar de chauffeurs kamer, waar nog andere collega’s zitten te wachten op de dag die komen gaat. Voor mij is het nu wachten tot we weer aan de terug reis gaan beginnen en kan hier met een bakkie mijn meegebrachte brood op eten. In de tussen tijd verdwijnen de andere chauffeurs en heb de ruimte voor mij alleen. Ik pak mijn laptop en kijk even relaxed naar een tv serie die ik heb opgenomen omdat deze te laat op tv was en ik om die tijd al op bed lag.
De auto was gisteren al door een collega gewassen en afgetankt en dus hoefde dat vandaag niet.
Een kwartier voor de afgesproken tijd zorg ik er weer voor bij de deur te staan zodat meneer in kan stappen en we rustig weer naar huis terug gaan.
Bij aankomst thuis de auto weer netjes achterlaten en de sleutel weer afgeven.
Daarna als ik in mijn eigen auto zit app ik mijn vrouw dat rond welke tijd ik thuis denk te zijn zodat zij ook weer op de hoogte is van mijn terug keer
Thuis nog even de administratie van de dag bij werken en dan zit het er weer op en gaan we kijken wat de woensdag voor mij in petto heeft.
Dag 3 de woensdag
Zo we zullen de vaste rituelen maar overslaan vandaag in dit stukje.
Vandaag weer naar de klant van maandag vandaag staat “Den Haag” op het programma
Bij het inzien van de app van de auto zie ik dat mijn collega “vergeten” is om de auto aan de laadpaal te zetten, er zit nog genoeg in om naar Den Haag te gaan maar dan zal ik daar toch echt een laadplaats moeten zien te vinden.
Gelukkig ben ik hier goed bekend en weet verschillende mogelijkheden te vinden.
Als hobby heb ik modelspoorweg bouw en heb in de tussentijd een leuke baan op zolder gemaakt en ook een leuk netwerk met mede hobbyisten opgebouwd door het 3 railforum. Een van de leden had wat in de aanbieding en ik had aangegeven, als ik in de buurt zou zijn ik even bij hem zou aanwippen om het op te halen en vandaag was die dag dus.
Nadat ik meneer had, moest de auto toch ook een keer gewassen worden en zowel buiten als binnen onderhanden genomen worden. Laat nou die wasstraat om het hoekje van mijn mede modelspoorder zijn dus was het geen omweg en dus geen extra km op de teller.
Zo dus eerst de auto wassen en daarna de stofzuiger er doorheen halen en zorder dat de auto weer tip top in orde zou zijn voor de rit terug.
Hierna even “vlug” de spullen op gehaald en daarna naar de lader om er voor te zorgen dat we weer zonder te hoeven duwen weer thuis zouden kunnen komen.
Helaas 12 laders en allemaal in gebruik en er was nog een wachtende voor me. Maar ik had vandaag alle tijd dus gewoon aanschuiven en wachten tot er weer plaats was om te laden.
gelukkig gingen er bjna twee tegelijk weg, dus konden mijn voorganger en ik snel aansluiten en laden. Ik laad hier maar tot 80 % omdat het erg druk was en er weer nieuwe mensen stonden te wachten en met 80% heb ik meer dan genoeg om de klant op te halen en naar huis te brengen.
Hierna had ik nog ruim 2 uur om te wachten en heb daarom een vestiging van een hotel keten opgezocht die speciaal voor mensen zoals ik werkplekken hebben en je heerlijk relaxt je ding kan doen zoals dit stukje typen en/of tv kijken administratie doen enz.enz. ook kan je vanaf je werkplek per telefoon je bestelling doorgeven en betalen en word je drankje netjes voor je gebracht. Ook hier zijn tesla laadpalen waar je de rest kan bijladen zodat je volledig vol weer verder kan. Hierna naar de afgesproken plaats gereden en na een korte tijd kwam meneer aanlopen daarna op ons gemak de terug rit gemaakt de auto weer aan de paal gezet voor de volgende dag dat hij zelf op pad moest en ik dan zeker weet dat er maandag genoeg inzit voor de rit naar kantoor.
Dag 4 de donderdag.
Deze dag was een korte en kon dus wat langer op bed blijven liggen. In eerste instantie zou het een extra lange dag worden maar deze was veranderd. Dus ook dat kan gebeuren. Vandaag was een nieuwe klant dus dat is toch altijd wat spannender dan dat je met een bekende klant op pad bent. Je moet de klant leren “lezen” en zij moeten jou leren kennen.
zo een nieuw adres om iemand op te halen dus de dag ervoor al op google maps gekeken waar en hoe te rijden, desondanks toch wat eerder van huis gegaan om er zeker van te zijn dat je optijd bent. Het bleek dat de kantoor locatie zich in Arnhem bevond (dit was op de dag van de grote brand in de binnenstad) en moesten een iets andere route rijden ivm de afsluiting van vele wegen en het met zich mee brengende extra verkeer op onze route.
Maar uiteindelijk mevrouw netjes op hat locatie gebracht en hierna de auto geparkeerd en op verkenning gegaan in het kantoor pand, gelukkig ok hier een chauffeurskamer en mijn collega’s hebben me weer weg wijs gemaakt.
Later op de dag haar naar huis gebracht en na een korte dag lekker relaxen thuis op de bank en daarna op zolder naar de modelbaan.
Dag 5 de vrijdag
Doordat ik mijn CCV-D1 en D2 heb, heb ik ook mijn taxipas en kan dus ook ingezet worden op taxi gerelateerd vervoer. Voor mij houdt dat in dat ik voor verschillende bedrijven word ingezet als strech limousine vervoer. Deze dag mocht ik een bruidspaar rijden in het oosten van het land.
Dat betekend dat ik eerst de limo ga ophalen< en deze staat dan geheel klaar, schoon, afgetankt, en voorzien van drank zoals bv champagne. Vaak is zo’n dag een stress dag voor het bruidspaar en dus zorgen we ervoor ruim op tijd op het afgesproken adres te zijn. Omdat deze auto’s toch wel ietsje langer zijn dan de normale directieauto’s en ja heel vaak in krappe binnensteden moet zijn is het echt oppassen geblazen dat je geen stoeprandje of paaltjes meeneemt. Dus neemt de rit vaak wat meer tijd in beslag dan google maps je voorschotelt. Maar we waren ruim 15 min te vroeg en de jongsten stonden al vol ongeduld te wachten. Hierna werd de auto gekeurd en goed bevonden daarna naar binnen om de instructies voor de dag te krijgen voor zover ze niet al bekend waren. Hierna de auto uitgelegd kwa instalatie en laten zien waar de dranken stonden, en op naar de bruid. Ook hier waren we ruim op tijd en werd er netjes plaats gemaakt om de limo te parkeren zodat hij niet te veel in de weg stond. Ook hier weer vele ohhs en ahhhs en moets hij van binnen bekeken worden. Hierna het bruidspaar “in geladen” en op naar de lacoatie van de huwelijks plectigheid. Hier was het krap bochtenwerk want tijdens de bouw van het kasteel werd er niet echt rekening met zulke voertuigen toen was het hoogstens paard en wagen. Maar het bruispaar netjes voor de kasteel poort afgeleverd en daarna dezelfde weg achteruit terug om te zorgen dat na de plechtigheid de limo niet achteruit met het bruispaar hoeft.
Gelukkig heb je hier ruim de tijd voor dus de limo weer netjes in de juiste rijrichting neer gezet en daarna was het wachten op het gehuwde stel. Hierna werden de foto’s gemaakt en mocht ik figureren, wat nu niet mijn meest favoriete bezigheid is. Na afloop de mensen naar de feest locatie gebracht en zat het er voor mij weer op.
Dan de limo terug brengen en naar huis.
Thuis aangekomen kon ik bijna gelijk aanschuiven en eten, helaas toen ik bijna klaar was ging mijn telefoon:AED OPHALEN OP ........... EN JE BEGEVEN NAAR …. VOOR EEN REANIMATIE.
Een van de dingen die je overkomen op de meest vreemde tijden, ik heb mijn reanimatie en BHV en kan als ik in de buurt ben dus opgeroepen worden bij een calamiteit.
Hier ga ik verder niet op in omdat de persoon het helaas ondanks alle hulp het niet gered heeft
En zo kwam er een einde aan een zeer afwisselende week van een directie-chauffeur.
In de loop der jaren heb ik veel meegemaakt en is het zeker geen saai beroep, maar je moet wel tegen wachten kunnen. Maar je hebt in mijn geval het geluk om in vele nieuwe en mooie auto’s te mogen rijden en als alles goed gaat, gaat ook mijn zoon in het vak en zal ik hem zoveel mogelijk hier bij helpen. Begin volgende maand gaat hij voor zijn CCV-D1 en hopen dat het hem net zo gaat bevallen als dat het mij doet.
30-11-2022
We zijn weer een hele tijd verder sinds dat we voor ons zelf begonnen zijn.
Op het moment van dit schijven ben ik aan het wachten, op een voor mij weer nieuwe klant, terwijl deze een bijeenkomst in het land heeft.
De stap om voor ons zelf te beginnen is geweldig gelopen en ik heb nog geen dag spijt gehad, wel hebben we besloten om maar max. 5 dagen in de week te werken wat in mijn geval inhoud 5 opdrachten per week(ik doe maar 1 opdracht per dag, zodat ik me in het geheel kan focussen op deze opdracht en me niet druk hoef te maken mocht deze uitlopen of eerder beginnen)
Uiteraard komen er in de loop van de tijd steeds meer opdrachtgevers bij en tot nu toe zijn allen opdrachtgevers zeer tevreden over de geleverde diensten.
Bij elke opdracht zorg ik ervoor dat er voor de klant een heerlijk flesje water op de achterbank staat en tijdens zijn/haar afspraak word de auto onderhanden genomen(wassen, stofzuigen en/of tanken en zeker in deze tijd ook het laden, zodat we weer met een volle tank/accu weer op pad kunnen naar de volgende klant/afspraak.
Dat dit zeer op prijs gesteld word blijkt uit de nieuwe aanvragen die na een eerste rit met mij geboekt worden(er word regelmatig speciaal naar mij gevraagd)
Dat de ritten zeer afwisselend zijn hoef ik niet te vertellen, zeker het verschil tussen een directierit en een limousine rit is erg groot, speciaal als je voor Make A Wish een hele dag met een gezin op pad mag. Deze ritten zijn zeer uiteenlopend en wij als chauffeur mogen vaak ook mee achter de schermen van vele organisaties, zien hoe het er daar aan toegaat.
Ook vele andere feestelijke ritten mag ik rijden, waarbij je een kijkje krijgt in o.a de verschillen van culturen van de diverse soorten van trouwerijen(dan zijn “onze” Bruiloften maar saai)
Uiteraard kan ik niet veel vertellen over de directie ritten omdat daar de privacy en geheimhouding van zeer hoog niveau is (iedere directie-chauffeur weet het motto horen zien en zwijgen) dus daar kan ik verder niet veel over vertellen maar dat het een mooi beroep is dat is zeker het geval
5 Mei 2022
Vorige maand hebben mijn vrouw en ik besloten om 100% voor mijzelf te beginnen. Ik heb mijn 24 uurs contract bij het taxibedrijf opgezegd en heb de grote stap genomen om het helemaal zelf te proberen.
En de eerste maand is voorbij gevlogen werkelijk waar ik heb bijna geen vrije tijd gehad en rolde van de ene in de andere opdracht.
Deze zeer uiteenlopende opdrachten zijn juist ook het leuke van het werk als directie/prive-chauffeur. Ik heb opdrachten gehad van hele lange dagen maar ook van enkele uren en dat maakt het werken als directiechauffeur zo divers.
Ik heb voor verschillende niet nader te noemen organisaties gewerkt waarbij de uitdaging lag in de randvoorwaarden en waar van ik ook nog het geluk heb gehad om mijn hobbies(treinen en fotografie) te mogen uitoefenen. Zo ben ik bjna een hele dag bij de ZLSM in Simpelveld geweest waarbij ik ook achter de schermen heb mogen kijken en fotograferen.
Ook heb ik de gelegenheid gehad om met verschillende reptielen van zeer dichtbij te mogen bekijken en zelfs enkele slangen in mijn handen mogen houden.
Toch ook wel weer de voordelen van het rijden voor een mooie stichting welke ik niet bij naam zal noemen.
ook heb ik kennis gemakt met verschillende beroemdheden waarvan sommige meevielen in het"gebruik" en anderen weer echt tegenvielen( en ja ook hier noem ik geen namen)
Ook heb ik verschillende andere dingen mogen meemaken waarvan ik nooit gedacht zou hebben dat ik ze tegen zou komen in mijn werk waaronder o.a. het chauffeuren in een vidoeclip en later mocht ik een limousine door het drukke verkeer van Amsterdam manoevreren en zorgen dat de limo goed in beeld kwam voor televiesie opnamen.
Ook in mijn geboorte stad Rotterdam heb ik vele malen mogen bezoeken en vele prachtige mensen mogen ontmoeten.
Kortom ik heb een heel mooie maand gehad met vele geweldige momenten en ja ik zie zeer zeker in de toekomst veel meer van deze mooie momenten voorbij komen.
Op dit moment zit ik op een kantoor te wachten op mijn directeur van vandaag om hem weer na een paar mooie ritten weer naar huis te brengen en dan zelf weer naar huis waar ik dan (dankzij mijn vrouw rustig kan relaxen en eten) zodat ik mij kan opladen voor de volgende ritten van de week.
Kotom mijn eerste maand was geweldig en ik hoop dat er nog vele zullen volgen tot ziens en hopelijk zien we elkaar snel eens in het echt.
En mocht u nog een goede gecertificeerde chauffeur nodig hebben schroom niet om mij te contacten en wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen doen
16 oktober
Vandaag weer een zaterdagavonddienst op de taxi gehad.
Het begon met een rit naar een zorgboerderij midden in de polder bij Dordrecht normaal een leuke rit maar helaas de navigatie(google maps) gaf mij een route aan over een afgesloten weg ivm wegwerkzaamheden dus dan maar omrijden, heerlijk door de polder, alleen een nadeel in deze tijd vn het jaar word het mais van het land gereden/gehaald en daarbij komt er heeeeeeel veeeeeeel modder mee zeker als het wat regenachtig is en dus is mijn geheel schone auto na een rit niet meer om aan te zien en zeker niet meer representatief.
Dus voor ik naar de volgende klant kan eerst maar de auto even vlug op de zaak afspuiten.
dan weer verder naar de volgende klanten daar begon het weer de mensen waar deze klant was waren felle tegenstander van de verplichte mondkapjes en probeerden mijn klant te overtuigen om geem medisch mondkapje te dragen maar een stoffen (helaas is dat in de taxi niet toegestaan) dus uiteindelijk ging de hele rit over waarom ik geen stoffen mondkapje toestond toen ik aangaf dat ik daar niet overging maar dat ze die vraag aan de overheid moest stellen kreeg ik de vraag of ik niet zelf kon nadenken. Uiteraard kan ik dat wel en vind sommige dingen ook vreemd als directiechauffeur zit je ook in dezelfde situatie en hoef je geen mondkapje op en in de taxi dus wel.
Verder een rustige avond tot ik bij de laatste klant kwam adres verkeerd (Belde om 2330 op het aangegeven adres en die meneer bleek van niets te weten zat heerlijk op de bank voetbal te kijken.)
Dus de auto op een veilige plaats gezet en de centrale gebeld over hoe en wat nu te doen, terwijl ik aan het bellen was kwam er een ceremoniemeester van een bruiloft ofdat ik naar zutphen kon in 15 min, omdat ik toch de centrale "aan de lijn had" kon dat gelijk geregeld worden en dus uiteindelijk het probleem met de missende klanten opgelost deze naar het hotel gebracht 5 min verderop en weer op tijd terug naar de ceremonie meester, gelukkig had ik vlak daarvoor de auto weer volgeladen zodat ik makkelijk de rit zou halen.
Dus op weg naar Zutphen en uiteindelijk weer terug naar de zaak auto wassen (om 2:30 s'nachts} zodat hij weer klaar staat voor de volgende rit
Gr Ed
9 Oktober 2021
Weer opnieuw een volle week aan het stuur gezeten, begin steeds meer de mogelijk en onmogelijkheden van de Mercedes EQA te ontdekken(bepaalde features van de auto wil je graag als directie-chauffeur uit hebben staan)
Afgelopen week ook weer voor James Driver service aan het werk geweest en mocht daar een directeur vervoeren in een nieuwe E-Tron van Audi. Omdat dit een voor mij onbekende auto was heb ik contact gezocht met autobedrijf De Waal uit Gorinchem en heb een korte maar zeer heldere uitleg gekregen over de basis instellingen van de auto en het laden.
Dus toen ik bij de klant aankwam kon ik gelijk de auto instellen en wegrijden ofdat ik al jaren met deze auto had gereden ( ja als inhuur chauffeur kom je in alles te rijden en helaas heeft ieder merk auto zijn eigen eigenschappen en zitten niet alle menu's even logisch in elkaar)
Maar dankzij de hulp van de verschillende dealers kom je hier altijd wel uit wijs
Afgelopen week ook nog een sollicitatie gedaan, maar toen ze mijn CV zagen(schijnbaar niet eerder in gekeken voordat ze mij uinodigdigden) schrokken ze van mijn CCV-D2 dit was voor hun te hoog gekwalificeerd en kon ik onverichtzake weer terug keren.
maar uiteindelijk ben ik er ook wel blij om want de combinatie zoals ik nu heb bevalt mij prima en ik krijg er veel medewerking en flexibiliteit van mijn werkgever Juijn Mobility Group (trouwens als er nog mensen een fijne werkgever zoeken dan ben je bij hun aan het juiste adres voor meer info kan je altijd met mij contact opnemen en ik zorg ervoor dat je bij de juiste persoon terecht komt)
Zo heb ik dan afgelopen week dan veel in de Mercedes EQA gereden, de nieuwe Audi E-tron en een Chrijsler Strech Limousine
Zo is de week weer voorbij gevlogen.
Nu dan wachten op het telefoontje om vandaag weer te gaan werken
Gr Ed
18 september 2021
Hallo allen,
Wat is het leven als partime zzp directiechauffeur toch leuk en wat maak je in een week toch veel mee en mag je ook in veel verschillende auto's rijden van oldtimers via limousines tot de modernste elektrische auto's
Het begon vorige week vrijdag met het ophalen van een Ford Mustang cabrio voor #weloveoldtimers hierna nog even voor de zelfde club een Porsche 911 targa opgehaald.
De dag erna mocht ik een vrijgezellen partij 8 jongens wegbrengen in een Chrysler stretch Limousine voor #starlimo hierna gelijk door naar miijn partime werk op de taxi met de nieuwe EQA van Mercedes.
Uiteraard hier vele diverse gasten van verschillend niveau gehad dit alles voor #taxiJuijn, waar ik zeer blij mee ben met hun flexebilitieit voor mij.
Afgelopen donderdag een mooie lange rit met een directeur van een verzekeringsmaatschappij in een BMW X5 mogen maken .Dit keer tijdens een congres lang moeten wachten, maar uw chauffeur werd niet vergeten en kreeg een goede en zeer heerlijke lunch aangeboden
Zo verschillend en leuk kan een week lang chauffeuren zijn.
Nu en dag rust en morgen weer vrolijk aan de bak voor een nieuwe week
Ik wens jullie allen een mooie weekend en een goede werkzame week
Gr Ed
11 september 2021
Afgelopen week kennis gemaakt met 1 van de 17 nieuwe EQA Mercedessen van Vervoersbedrijf Juijn en veel kilometers mee gemaakt
Maar de klapper was afgelopen weekend het was het F1 weekend in Zandvoort , Helaas voor mij zat het kijken er niet IN, want er moest gewerkt worden.
Zowel voor mijn baas (#vervoersbedrijf Juijn) als voor mijzelf(voor het bedrijf #Starlimo), eerst zaterdag met 7 collega strechlimousines een Maroccaanse Bruiloft
en vandaag(zondag) een Hindoestaanse Bruiloft in mijn eentje ook met de limousine